panosunrisetujuh

Friday, April 8, 2011

siapa saya??siapa xeroxpix?

         Pertama sekali..ini adalah pertama kali menulis blog..so akan ada banyak kekurangan dalam penulisan ini..mohon maaf atas kekurangan itu.. Saya bernama TUAN NOOR AZIZI BIN TUAN MAT dan xeroxpix merupakan identiti saya di dalam seni fotografi..blog ini adalah berkisarkan "blog photo" jadi tiada gosip2 artis akan dibicarakan disini..
         fotografi terbahagi kepada banyak bahagian seperti landskap,makro,  "product" dan bermacam-macam lagi...ape yang saya nyatakan diatas adalah antara minat-minat saya dalam seni fotografi..saya masih lagi baru dalam bidang ini...gear yang digunakan adalah nikon D3000
          Gambar akan diupdate dari semasa ke semasa....juga boleh melihatnya di facebook ataupon di flickr:-)

preview nikon d3000 dengan  kenrockwell




No comments:

Post a Comment