panosunrisetujuh

Monday, April 25, 2011

kembali sebentar...







assalamualaikum semua..
setelah sekian lame tidak men"update"..
hari ini akan saya berkongsi sedikit gambar dari kampung saya sendiri..
saya ternyata masih baru di dalam genre landscape ini..
jadi segala kekurangan amatlah dikesali..
gear yang digunakan masih lagi D3000 kesayangan bersama kitlens18-55...
yang bertambah hanyalah filter hoya ND400..:)
kalau mahu tahu ape itu filter ND400 boleh bertanya pakcik google..hehe..
di bawah adalah hasil yang x seberapa...

geting

sunrise

chalet at pantai sri tujuh

hasil yang paling disukai...
my village

saya juga sempat bermakro sedikit di hutan kecil di sebelah rumah..

belalang

kupu-kupu pagi

jumper with food

masih ada banyak gambar untuk diproses...cuma masa terlalu suntuk untuk
memproses..
sekian dari saya...insyaAllah akan membicarakan soal startrails untuk seterusnya..
terima kasih..:)






No comments:

Post a Comment